Hier vindt u een overzicht van veelgestelde vragen:
Hoe kan ik mijzelf of iemand anders aanmelden?
Als bedrijf, Arbo bedrijfsarts of verzekeringsgeneeskundige kunt u een cliënt of werknemer bij ons aanmelden, u bent dan opdrachtgever. Uiteraard kunt u als werknemer zich ook zelf bij ons aanmelden. Na het invullen van het contactformulier wordt contact met u opgenomen om de aanmelding van uw cliënt, uw werknemer of van uzelf te voltooien.
Als advocaat / rechtbank wil ik PSY Business inschakelen om op te treden als externe deskundige in een rechtszaak. Welke informatie moet worden aangeleverd voor een prijsopgave?
Wij ontvangen graag een beknopte omschrijving van de zaak en de vraagstelling die wij als deskundigen moeten beantwoorden. Op basis daarvan kunnen wij u een prijsopgave toesturen.
Kan ik iemand aanmelden die nauwelijks Nederlands en/of Engels spreekt?
Dat is mogelijk, wij zullen dan een tolk inschakelen om de gesprekken en/of onderzoeken bij te wonen. De kosten hiervan zullen op de offerte vermeld worden.
Eerder heb ik een traject bij PSY Zorg gevolgd en zou dat graag willen vervolgen bij PSY Business. Is dat mogelijk?
Dat is mogelijk, de kosten worden dan niet vergoed door uw zorgverzekeraar maar worden direct aan u gefactureerd. Op verzoek maken wij een prijsopgave.
Binnen hoeveel tijd kan er een eerste gesprek plaatsvinden?
Wij hanteren korte wachttijden en streven er dan ook naar om een eerste gesprek op korte termijn te laten plaatsvinden. In bijna alle gevallen is het mogelijk de eerste afspraak binnen 3 weken te plannen.
Heb ik voor een afspraak of onderzoek een verwijsbrief nodig?
Voor een afspraak bij PSY Business is geen verwijsbrief van huisarts of andere verwijzer nodig.
Kan ik in termijnen betalen?
In principe wordt de gehele factuur na afloop van het overeengekomen traject digitaal toegestuurd. Desgewenst is het mogelijk om de factuur in termijnen te betalen. Graag horen wij dit van u bij de aanmelding. Eventueel is het mogelijk om na ieder gesprek de betaling direct te voltooien middels PIN betaling bij de balie. Contant betalen is niet mogelijk.
Staat uw vraag of antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.